Gamze3422 Kızlar bugün lekelenmem oldu ve doktor kontrolüne gittim 8haftalik gebeyim tüp bebekle oldu hamileliğim ama keseyi göremedi kendi doktorumla konuştum cihazdan yada doktordan kaynaklı olabilir dedi bu durumu yaşayan var mı ??