Asi_07 eda_x1 ilk gebeliğimde 32 haftamda girmeye başladım 2. de 36 da risk vs yoksa genelde 34 sonrası oluyor
burcu_tokgz eda_x1 32 başladım 34 de tekrar girdim risk vs yok ama 32 den sonra her kontrolde var ✋🏻🤚🏻
Mavili1480 eda_x1 İlk hamileliğimde 34 te girdim ikinciye hamileyim 36 da kontrolum var o zaman girerim galiba