Ben-Hurem-Sultan benim yaptığım tarifi yazayım isterseniz🥰
250 gr tereyağ
1 bardak sıvıyağ
1 yumurta
Yarım bardak pudra şekeri
2 çay kaşığı tuz
1 kabartma tozu
Aldığı kadar un
Yoğurup küçük toplar yapıyorum sonrasında önce pekmezli suya sonra kavrulmuş susama batırıp pişiriyorum.
Benim genelde yaptığım tarif bu. Afiyet olsun şimdiden🥰