Arkadaşlar 32. Haftamdayım bu haftaya kadar çok iyiydim tabi ki ara ara halsizliklerim oluyordu ama bu kadar fazla olmuyordu. 3 4 gündür o kadar kötüyüm ki midem de bulanmaya başladı. Bugün kontrole gittim bebek iyiydi fakat benim doktorum çok rahat birisi. Tam kan sayımı baktı o da iyiydi ama çok midem bulanıyor neden olabilir aynı durumu yaşayanlar oldu mu 🥹🥹🥹 mide bulantım yoktu sadece ilk aylar olmuştu ve geçmişti şimdi öyle fazla ki ayrıca çok halsizim