Kızlar 38+6 haftalık olduk bugün. Normal doğum için bekliyoruz çok şükür herşey yolundaymış haftaya kadar bekleyeceğiz yoksa sezeryan olacak dedi doktor siz kaçıncı haftada doğum yaptınız normal mi sezeryan mi? Normal doğumun başlaması için neler yapabilirim ?