Efinahrelmisah Kızlar 35+0 dayım. Ama sol göğüs kafesimin altında batma yanma tarzı ağrılar oluyor özellikle bebeğin hareket ettiği zamanlarda bu durumu yaşayan var mı ? Doktorunuz ne tavsiye etmişti
esmaugurrr Efinahrelmisah bendede oluyor kaburga ağrısı gibi bence normal bu haftalarda çok rahatsız edici değilse bebek baskı yapıyor çünkü
NoName_ Efinahrelmisah benim daha erken başladı şuan 29haftalık arada hala oluyor makat geliş bebeğim
burcu_tokgz Efinahrelmisah çok normal bende 35+2 deyim 2 haftadır o sol kaburga da batma hissi beni de perişan ediyor 😁 ama kolunu bacağını bi yerini dayıyor bebiş öylece uyuyup kalıyor o yüzden canımız yanıyor korkmayın
kedili1anne Benimde sağda oluyordu en az 2 ay sürdü çok zordu Doktora da danıştım normal olduğunu bişey yapamayacaklarını söylediler
Efinahrelmisah burcu_tokgz yanma yaptığında çok canım acıyor dayanamıyorum bazen, ama çok yaygın olması beni rahatlattı.