Seymabyrm Merhaba kızlar 14 haftalık hamileyim, cinsiyeti için hangi hafta doktora gitsem daha net öğrenebilirim? 15-16 hafta arasında kaldım ama bekleyemiyyorum daa🫣🤭
Seymabyrm defnevedoruk belli olmuyor galiba 12 de öğrenemedim ben sanırım bebeğin göstermesi ilede alakalı
Selenavci63 Seymabyrm cihaz iyiyse öğrenirsin bence canım benim doktora ve bebeğin duruşuna da bağlı tabi ki 🌸
Seymabyrm defnevedoruk galiba 16 da gitsem daha iyi olcak gibi banada kıza benziyor dedi ama emin olamadı
Senabal Seymabyrm 14 hafta da gittim doktoruma gittim (özel hastane)cinsiyetimizi doktorumuz söyledi kesin olsun diye başka özel hastaneye daha gittik o da söyledi
Seymabyrm Senabal özele gidiyorum 12 haftada benzetti ama söylemedi net 15 te gittsem belli olur mu acaba olmaz diye 16 haftaya randevu almıştım ama sabredemiyorum🤭