Edarey Bu 2. Hamileliğim ama 1. Gibi ne iştahım var ne yeme isteği normal mi ya canım birşey istemiyor yemesem tüm gün yemem mecburiyetten yiyorum 🥺
Kbr-cnbrc Edarey 32+1 haftalığım ama 30. Haftadan sonra bende de oldu sıcaklardan bence ama hergün mutlaka yumurta kuruyemiş yoğurt yemeye özen gösteriyorum bide meyve akşamları bebeğin gelişimi için önemli canım mutlaka ye bunları şuan
Edarey Kbr-cnbrc bilmiyorum ilk baştan beri böyleyim zaten çocuğumun peşinden koşuşturmadan fırsatım olmuyordu şimdi hiç yiyesiö gelmiyor
Kbr-cnbrc Edarey karnındakini de düşün annesi onunda ihtiyacı var sana zorlicaksın kendini az kalmış seninde doğuma 🥰