Ben cinsiyeti öğrendiğim gibi kıyafetlerimi alıp hemen yıkayıp ütüleyip valizledim iyi ki de öyle yapmışım 1-2 hafta içerisinde doğum gerçekleşir deyip duruyor doktorlar normal doğum yapacağım bu arada bebeğin kafası iyice aşağıya inmiş 37 ve 38 hafta içerisinde doğum yaparsın dedi onun için ne kadar erken hazırlarsanız kardır çünkü içine eksik kaldığını düşündüğün şeyleri parça parça koyuyorsunuz zaten onun için erken değil bence başlayın ben dediğim gibi cinsiyeti öğrendiğim gibi başladım hazırlıklara