Ben doğum yapalı 50 gün oldu(sezaryen) bende de aynı sizinle zamanda başladı ama benim daha önceleri de oluyordu ilaç alınca geçiyordu şimdi emzirdiğim için alamıyorum pazartesi doktora gideceğim ne operasyon gerekiyorsa olacağım siz de ihmal etmeyin lütfen, kullanmadığım krem kalmadı bütün doğal şeyleri denedim geçmedi. Her akşam yatarken yarın olmasın diye dua ediyordum ama hala değişen bi şey yok bütün yediklerime dikkat ediyorum kabız olacak şeyler asla yemiyorum ama ona rağmen geçmedi.