Mrvmrv78 19 haftalık gebeyim özellikle yürürken vajina da batma hissediyorum ara ara ağrı zonklama tarzı oluyor yaşayan var mı ?
Turkan34 Mrvmrv78 bnde de oluodu bir hafta önce bıçak gibi agrida oluodu yürümekte baya zorlaniodum o žmn enfeksiyon çıktı 5gundur ilaç kullaniorum 34haftaligim
Yuuki Mrvmrv78 aynı haftada yaşadım hatta detaylıda doktoruma sordum benim ikinci gebelikti daha çok ağrı hissedersin bebek pozisyonuda tam oraya yakın baskı kuruyor dedi
kedili1anne Yaşamadım ama normal olduğunu biliyorum bebek baskı yaptığı için Tabi bir enfeksiyon durumu yoksa
gozde91 Yuuki aa neden ikinci gebelikte oluyor acaba benimde ikinci gebeliğim idrar temiz ara ara batma oluyor
S-nur1 Bende baskı gibi hissediyordum bazen de zonklama tarzı sancı oluyordu doktor rahim genişlemesinden dedi bir problem yoktu
Zero93 Mrvmrv78 Merhaba ağrınız geçti mi? Bende 19.haftamdayim 2 gündür vajinama ağrı giriyor anı batma gibi. Nazende baskı hissediyorum normal mi acaba