evrimmm 13 haftalık olduk cinsiyetini öğrenmeye gittik inanırmısınız 1 saat göstermedi kendilerini en son gördü doktorumuz erkek dedi ama değişebilir de dedi sizce değişirmi?
Pinkyy evrimmm 12+2 de bizde yüzde 80 erkek olduğunu öğrendik,tek yumurta olduğu için birini gördük hemde çok belliydi,ötekinin cinsiyetini göremedik zaten tek yumurta olduğu için çokta üstünde durmadık,33.hafta olduk bir değişiklik yok 💙💙
Mia88 evrimmm bizde 13.haftada öğrendik birinin erkek oldugunu erkekler daha erken belli oluyor genelde
Vefas evrimmm Ben çikolata yemiş gitmiştim göstermişti cinsiyetlerini biri kız biri erkek çok şükür 🙏❤️
esractn evrimmm 19+4 çift yumurta ikizi benimkilerde. 15+3de birinin erkek olduğunu öğrendik, diğeri göstermedi. Bugunde doktor biri kesin erkek diğeri kıza benziyo ama bidaki gelişinde bida bakalim dedi🤦🏻♀️
evrimmm Pinkyy evet benimkilerde tek yumurta ikizleri erkek diyince acaba ilerde değişirmi diye düşümdüm de ama genelde değişmiyo diyolar erkek olunca hayırlısı olsun biraz daha bekliycez artık😊
Kevserguclu 12+3 de öğrenmiştik hatta doktorumuz %100 eminim demişti ve bi kız bi erkek bebeklerim oldu 😊 doktorumuz yanılmadı 🥰
evrimmm esractn bizimkiler tek yumurta ikizleri sizede şimdiden hayırlı uğurlu olsun sağ sağlim kucağınıza alın bebişlerinizi
Deryassssssss evrimmm anladım canım allah sagsalım gucagınıza almayı nasıp Etsın ınsallah ben 6 haftalık hamıleyım ıgne vurunuyorum ınnohep dıye bı tanıdıgın varmı boyle benım gıbı ıgne vurunan ben bundan once ıkı bebegımı kalplerı durmuştu
evrimmm Deryassssssss amin canım Allah razı olsun inşaAllah hayırlı bi şekilde Rabbim isteyen herkeze nasip eder benimde ilk gebeliğim düşükle sonuçlanmışdı tanıdığım yok canım Allah gönlüne göre nasip etsin inşaAllah 🙋🏻♀️