Nurcanyokus6 Az önce lavaboya gittim de sümüksü bir akıntı geldi ama kanlı değil uzayan birşey acaba Nisan mi heran gibi bı sancım yok acaba aranızda bu durumu yaşayan var mı bu arada 39+2haftaligim 🙄
Gofretinannesi Nurcanyokus6 benim nişanım geldi 3-4 gün sonra suyum sonra bir iki saatte sancım başladı
3_bebelianne Nurcanyokus6 valla benim nişanım geldi suyum geldi açılmam vardı 3cm 39haftada hemen doğum yaptım kahverengimsi oluyordu sanki
Nurcanyokus6 Gofretinannesi nasıldı nisaniz benim ilk hamiligimde biraz kanliydi ama bunda kan yoktu sizin nasildi