Esragnr Kızlar değerim 0.100 çıktı normalde bugün adet olmam gerekıyor du hatta bir iki gün önceden oluyorum hiç gecikmiyorum normalde adette olmadım sizce hala bir umut varmıdır 🙏
YadeOmer Esragnr ben Hamile olduğum ay günüm geçtikten 2 gün sonra evde test yaptığımda negatif çıkmıştı yani hemen görülmüyor testte sanırım canım,idrar testi bu arada kan değil bahsettiğim
Zehramom Esragnr canm bickaç gün daha bekle tekrar yap geç döllenmedir inş ama üzülmemek için umut bağlama hemen ❤️ En kısa zamanda nasip olsun inş
Esragnr YadeOmer anladım allah razı olsun olsun cvp için 🌼 ben hen test hemde betahcg de negatif çıktı