Mge127 Kızlar 5 yaşında oğlum var 2.gebelik düşünüyoruz eşimle , rahim filmi çektirdik daha yeni çıktım . 2 si tıkalıymış 1’ini açabilmişler . Doktor böyle de hamile olabilme şansın var dedi . Sizler ne düşünüyorsunuz benim gibi olan var mı
A_nuur19 Mge127 Canım rahim filmi ne dedin de çektiler eşinden sperm testti falan aldılar mı biraz Bilgi verir misin bende çektirmek istiyorum ama 1 düşük olduğu için şimdi cekmicem dedi doktor
Mge127 A_nuur19 sperm testi verdik her şey normaldi ama olmuyordu , 1 çocuğum var ama yine de kapanmış olabilir tüpler dedi doktor . Vitaminler aldık vs yine olmadı en son bunu denedik . Ben ihtimal vermiyordum nedense açıktır düşünüyordum baktım 2si tıkalı imiş 1ini açtılar az önce çıktım ameliyattan . Anestezili oldum
A_nuur19 Mge127 Geçmiş olsun canım inşallah bebiş nasip eder en kısa zamanda rabbim 😍 Yanlış anlamazsan birşey daha soracağım sperm testi nasıl veriliyor eşim utanıyor vermek istemedi de ikna etmeye çalışıyorum yardımcı olur musun ya
Mge127 A_nuur19 çok teşekkür ederim canım amin inşallah 🙏 eşim özelde verdi devlette sıra çoktu çünkü . Pehriz yaptı 3-4 gün kadar yani boşalmadı ilişki olmadı . Sonrasında hastane ortamında boşalma oldu ona baktırdı .
Ayfersalih28 A_nuur19 hastane size oda gosteriyor orda eşiniz bosaliyor bi kutu veriyorlar ona bosaliyor utanç ama mecbur