duyguu11 Bebeğimin karnı önden gidiyordu 37den beri geriden gelmeye başladı 1 hafta gerilik oluştu kızlar 1 hafta şuan çok önemli mi başına gelen var mı 😭
3_bebelianne duyguu11 hayır ya bir hafta önemli değil kızım ilk gebeliğimde bir hafta gerideydi hep iki hafta önden yada geriden sorun olmuyor ona rağmen 3.050gram 50cm doğdu
Yazmelegi_ duyguu11 korkmayın. Benim kızım da hep bir hafta gerideydi ben 38+1 dogum yaptım ama kızım 37+1deydi sıkıntı olmadi
bebek49 duyguu11 1 2 hafta normal bizim doktor da dedi 1 2 hafta önde yada geride gelirse normal karsiliyoruz
arinmommy 2 haftaya kadar tolere edilebilir demişti benim doktorum. Aksi taktirde her bebek 4kg doğardı demişti. Endişelenmeyin her gelişim kendine özgüdür 1 hafta büyük bir fark değil. Benimkinin baş çevresi 1 buçuk hafta gerideydi en son
arinmommy duyguu11 benim de sonradan olmuştu artık haftası yakın olduğu için bir sorun olmaz az kaldı🙏🏻
Tuugceee Bugün gittim 38+5 boyu 2 hafta geride dedi sorun olur mu dedim hayır daha iyi doğumun kolay olur kafana takma olur öyle dedi 2 haftaya kadar birşey olmaz her bebekte olur ileri geri