Emineeekurttt Selam kızlar 27 haftalık hamileyim tahlilde lökosit 62 eritrosit 9 yassı epitel 14 çıktı :( idrarda yanma falan yok aşırı akıntım dışında beni rahatsız etmiyor doktorum sirkeli suyla temizlememi istedi ama bir işe yaramadı yardımcı olur musunuzz
Anonimmommy Emineeekurttt 4 litre su içebilirsen daha fazlasını iç hatta en hızlı böyle geçiyor evde iç çamaşırı giymeden dur giyceğin zaman beyaz ve pamuklı giy dışarıda tuvalet kullanma ben ilaçda kullandım düşürdü lökositi ama sıfırlanmamıştı bu şekilde sıfırlandı
NoName_ Emineeekurttt benim 28.haftamda lökosit 17 yassı epitel 8 çıktı idrar kültürü istedi bakteri ürediği çıktı bende de sadece akıntı var ama hamileliğin başından beri akıntım var o da enfeksiyon gibi değil kokusu filanda yok saşe ve antibiyotik verdi daha yeni başladım
Emineeekurttt Anonimmommy gerçekten fazla su içiyorum günlük çamaşır değişiyorum ama ne kadar dikkat etsem de artıyor
Parlalina Emineeekurttt tekrar gidin ona göre antibiyotik yazar, birde bol su iç çamaşırınızı pamuklu kullanın sık sık değiştirin gebelikte maalesef idrar yolu enfeksiyonu çok fazla
Emineeekurttt Parlalina doktorum sirkeli suyla temizlik yap içine fışkırtıp temizle diyor antibiyotik yazma taraftarı değil