Melickaya Kizlar 28 haftalık hamileyim. Ayaklarım çok şişti. Bir anda farkettim. Herkes çok erken diyor normalde sanırım 30 32. Hafta da falan şişermiş. Doğal mı sizlerde yaşadınız mı böyle bir şey ? Ne yapmam lazım ?
bulutsm Tansiyonlarını kontrol et canım Tuzu azalt Birde doktora gözük ani ödem iyi olmayabilir o yüksek ihtimalle idrarda proteine bakar Heps iyiyse korkmana gerek yok 💗