yagmur8uysl Adetime 1 gün kala test yaptım pozitif çıktı 2 gün gecikmem var beta değerini baktırmak için beklemeli miyim daha öncede bir düşük birde kimyasal gebelik geçirmiştim
ug_fa-3diplomalianne yagmur8uysl baktır takibini yap canım inşallah artışın güzel gebeliğin ve bebeğin de sağlıklı sıhhatli olur
Leontiine yagmur8uysl bende adetim gecikmemin 3. Günü tahlil vermiştim canım öyle öğrendim 2 gün sonra yine istedi beta sağlıklı artıyor mu diye o gün keseyi gördük. İstersen bugünden ver 🤍
Busranur_mnts yagmur8uysl bence takibini yap canım 2 günde bi kan ver sağlıklı yükseldiğini görürsün inşallah