Yasemin97 elimde şu an test yok kanda da öyle çıkınca nasıl eve geldim bilmiyorum bile üç tane düşüğüm var etrafımda benden sonra evlenen herkesin çocuğu oldu benimle hamile kalanların hepsi çocuklarını sağlıkla kucaklarına aldılar kimsenin çocuğunda gözüm yok ama insanları görünce kendimi çok eksik hissediyorum ve bazen anne olamayacağımı da düşünüyorum 🤦♀️