Guneselif0 Merhabaa biz 32.haftadayız ve 2400 gram olmuşuz doktor beslenmene dikkat et böyle giderse sezaryen olmak zorunda kalırsın dedi ama ben düzenli ve sağlıklı beslenip kilo almıyorum sadece bebiş alıyor sizce çok mu bebişim kilosu sizde durumlar nasıl?
saglikciaanne Guneselif0 ilk oğlumda yedi kilo aldım sadece bebeği besledim oğlum dört kilo doğdu. Şuan yine hamileyim 34 olacağım yarın 2 kg aldım bebek 2 kiloymuş tam doktor haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi
bulutsm En son 34+1 de gitmiştim kontrole kilosu 2.500 du sanırım 1 hafta felan önde gidiyosun canım bana normal demişti kilosunu🌸
Zeynepserra10 37+3 2975 dedi doktor. Geçen hafta 2900dü bir haftada 75 gram almış şaşırdım bende. Son haftalar duruyor mu ki kilo alımı
Heardlestgirll Bugün kontrolümüz vardı. 37+3 haftalığız kilomuz 2850 geldi. 2hafta önce 2750grdı. 2haftada 100gr almış bana da az geldi. Doktor normal olduğunu söyledi😌