Bussbety Brcnbysl bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah. 37 hafta da erken alınmasının sebebi varmı
defnevedoruk Brcnbysl neden erken alıyor, benimde 2. Olucak pazartesi 38+3te. sağlıkla kucağınıza alın🥰
aylinpalaa Brcnbysl sağlıkla kucağınıza alın inşallah benim de 2.sezaryenim haftaya çarşamba günü olacak 37+6da 🥲
Brcnbysl Bussbety defnevedoruk aylinpalaa Noluyoya evet canım 32. Haftadan beri sürekli sancım var 80 90 dan aşağı inmedi her hafta 2 gün 3 gün yatış yaptım hep çok yoruldum hep psikolojik hem fiziksel bir de sezaryen yerim incelmiş üstüne sürekli sancı çektiğim için birde basur çıktı ne oturabildim ne yatabildim. Gelişiminide tamamladığı için artık bekletmek istemedi doktorumda. Sizlerde sağlıcakla kucağınıza alın kızlar 🙏🏼
Brcnbysl defnevedoruk evet inan o kadar yoruldumki haftada 2 gece 3 gece sürekli hastaneye gittik sancı durdurmaları için
defnevedoruk Brcnbysl çok geçmiş olsun en azından bu süreç bitmiş kavuşma aşamasına gelmişsiniz sağlıkla gelsin 🥰
Brcnbysl defnevedoruk evet şükür bitirdik ama gözüme uyku girmiyor şuan akşam 6 da doğumum var nasıl sabah yapıcam diye düşünüyorum