bir yerde okumuştum, çocuklarınıza hangi aileye (ıslamcı, modern) mensup isimler koymayın diye.
sonrasında dışlamalar olabiliyormuş. yani mesela Muhammed koyunca modern çocuklar tarafından dışlanma, iş yeri, iş görüşmesi vs gibi anlatabiliyor muyum? yani hangi aileye mensup olduğunuzu belli etmeyen, direk Atatürkçü veya islamist isimler koymayın diye yazmışlardı. bence çok mantıklı. maalesef ülke 2 ye bölünmüş bir durumda ve ileride çok zorluk yaşayabilir bu konuda.. o yüzden ben Yaman diyorum.