39+2’den selamlar. Bugün kontrolde 1cm açıklığım olduğunu öğrendim ve Nst de düzenli ama hafif şiddette sancılarım çıktı. Hatta son sancının şiddeti epeyce yüksek çıktı. Doktor 2 gün sonra tekrar kontrole gelmemi, bu sancılarla doğumun ilerleyebileceğini söyledi. Bu iki gün boyunca önerileriniz var mıdır? Süreci hızlandırmak ve kolaylaştırmak için yapabileceğim neler var bir de sizce ne zaman doğum başlar daha önce bu durumu yaşayan olduysa aydınlatabilir mi 😊 Yani ne zaman açıklığım artar?
Bu arada bebeğimin gelişi iki gün önce çapraz geliş (Oblik duruş) pozisyonundaydı ama bugün kontrolde baş aşağı döndüğünü normal pozisyonunu aldığını öğrendim. Yine de doğuma kadar tekrar eski halini alabileceğini, kontrollü olmakta fayda olduğunu söyledi doktorum. İnternette çok bilgi bulamadığım bir durumdu, yaşayan olursa diye paylaşmak istedim :)