Premsescik Bebeğim 1 haftalık cok ağlamıyor karnını doyur uyuyor cok sakin bebek şuan can yakmıyor annemde 40 dan sonra cok aksi olur böyle olursa diyor öylemi gercekten ona göre keyfini cıkarım bu günlerin 😁
KLORAKHANIM Premsescik yok degişmiyor 2 yaşında hala aynı uslu akıllı bi kız, tabi ki yerinde durmuyor ama öyle dizlerimi dövmüyorum sendrom medrom yok yani
Ates06 Premsescik kısmen doğru olabilir 2 aylık olmak üzere huyu birden çok değişti uyuyan çocuk uyumaz oldu atak haftası falandır belkide bilemiyorum
Loveis Premsescik bu huyun 40 la filan alakası yok. Çocuk bu aksi de olur sakinde. Her anı birbirini tutmaz. Şimdiden ne olacak diye düşünmek yerine bence bu bebeklik günlerinin tadını çıkarın, bir daha böyle küçülmeyecekler.
Ehjfjsjs Premsescik zannetmiyorum ya alakası olduğunu atak haftaları sendromları oluyor zaten illa :) bnm oğlum çok sakindi İlk 10 günden sonra birden kolik oldu susmadan ağladı 4 ay sonra geçmişti