Vandb Merhaba arkadaslar 2 defadir eve e bebekten kargo geliyor bir camasir deterjani geldi simdide bepantol krem sebamed losyon falan geldi oncesinde internwtten baya alisveris yaptik ama onlar icinmi geliyor bu durumla karsilasan varmi yoksa kredi kartindan falanmi cekiyolar diye suphe ettik😀
Merwon Vandb 10 kere falan internet üzerinden alışveriş yapmışımdır en az 150tl lik hemde bebek arabasını bile netten aldım hiç öle hediyelerle karşılaşmadım.
miroir Vandb valla 15 gün içinde parça parça 4000 tl den fazla alışveriş yaptım e bebekten 15 gün içinde bana da göndermesi lazımdı o halde 😂 bence birileri hediye yolluyordur herhalde ya da sırrını bize de söylwyin 😂
Zeynpatak Vandb esiniz size surpriz yapiyo bence 😅bicok kez e bebekten siparis verdim hic hediye gelmedi keske gelse 😅
Vandb Zehramom bizim adimiza geliyor ustunde fatura falanda yok siparis kismina giriyorum bunlar yok anlamadik.bir turlu
Deletedmom197 Vandb bizde e bebekten kaç kere alışveriş yaptık hem mağazadan hem de internetten bayagı yüksek miktarlarda bi çöp bile hediye etmediler. Arayıp müşteri hizmetlerine sorun bence.