Kizlar eşimin dogum gününde ailesine hamile oldugumuda soylemek istiyoruz ama böyle espirili bir şey yapmak istiyorum. Fikirlerinize ihtiyacim var boyle pastanin ustune ne yazdirabilirim. 16 haftalik hamile olcam o zaman erken degil dimi soylemek icin ilk bebegimizi kaybettik 7. Haftada demistik simdi daha temkinliyim