Selam dostlar , o gün geldi çattı.. Haftaya oğlum inşallah bizimle 🥹 o kadar duygusalım ki dokunsanız ağlayacağım yani.. vajinal doğum istiyordum ama bi takım sebeplerden travma yaşamamak ve bebeğimi de strese sokmamak için sezeryan kararı verdik.. 9 aydır hiç sezeryan düşünmediğimi farkettim ve bi şok etkisi yaptı tabi ister istemez.. Sezeryandan ve sonraki sürecinden bi hayli korkuyorum rica etsem biraz bilgilendirebilir misiniz 🥹 ne bekliyor beni a dan z ye biraz desteğe ve pozitif şeyler duymaya ihtiyacım var açıkçası baya stresli hissediyorum 🥲