Kartanesi-24 Merhabalar bugün şeker yüklemesi testi oldum 75 mg lık sonucum bu şekilde sizce nasıl e nabizdan baktım doktora haftaya randevum var o zaman göstereceğim bilen arkadaşlar yorumlayabilir mi bana iki değer birbirine yakın geldi de
Fatmadmr37 Kartanesi-24 140 altı olduğunda normal diye hatırlıyorum canım büyük ihtimalle bir sorun yok diyecektir.
Basakparlar Kartanesi-24 kendim diyabet hastasıyım fakat bu yükleme olayını pek anlamıyorum acaba 2. Saat 120’nin altında mı olması gerekiyordu sanki öyle hatırlıyorum
Kartanesi-24 Fatmadmr37 iki değer birbiriyle eşit olursa da gebelik şekeri olur gibi birşey yazıyor internette de birbirine yakın değerler olunca bilemedim canım teşekkür ederim cevabın için
Pamuksekercim Basakparlar bende şeker hastasiyim cnm sizede geçmiş olsun hamileliğim kontrol altında olcak devamlı
Kartanesi-24 Simlifar foruma ilk girdiğinizde kenarda 3 çizgi var orada resim yükle yazıyor oradan oluyor