Selam kızlar 12+6 haftada perınatolog %80 erkek dedı . 1-2 haftaya netleşir bebek hareketli net göremiyorum ama belkii diyerek bişeyler gördüm dedi.
Bugün kendı doktum gostermiyor dedı renklıde baktık ama malesef tahminde yok 😬😬acaba cinsiyet değişir mi . ? Kız erkek hiç farketmez ama 4 hafta daha bekleyecek olmak gercekten can sıkıcı 🥲
Almanyada her 4 haftada bır kontroller istediğiniz doktora, istediğiniz zaman gitme şansınız malesef yok🥺
Heralde 18 de öğrenicez bu gidişle 😪