Kızlar günaydınn 15 haftalık hamileyim ve Allah’ın izniyle bir aksilik olmazsa doğumum Aralık olarak gözüküyor. Bu sabah ağladım Aralığa daha çok var bebeğim dedim artık bir an önce doğ dedim sonra tövbe Allahım o anlamda demedim yani bir an önce Aralık olsun seni kucağıma alayım manasında dedim erken doğma dedim 🤣🤣 Siz de benim gibi sabırsız mısınız yoksa ilk gebeliğin verdiği bir durum mu 🤣