Minnakpopus Arzu19988 valla ben çok takılmıyorum 🫣 ilk gebeliğimde 35 kg almıştım 🫣 bu gebeliğimde yine 18 in üstüne alsamda sanırım sarsılmazdım 🤭 bebek alıyordur merak etme kontrollerde belli oluyor zaten
Meryyy58 Arzu19988 yok yok korkma alıyordur bazıları böle hiç almıyor bende.ilk.coxukta hiç almıyorum canmm🫠
Arzu19988 Minnakpopus ilk bebegim cok kucuk dogdugu icin bide riskli gectigi icin endisem bu yuzden yoksa ne kendi kiloma nede bebisin kilosuna takilirim.
busenaz68 Meryyy58 28 haftadayiz ilk hamile kaldığım kilodayım 😅 Biraz sıkıntılar atlattık eşimle ilk başlarda 3-4 kg vermiştim şimdi geri aldım gebe kaldığım kiloya geri çıktım
Devran 60 kiloyla hamile kaldım 31+2 günlüğüm 76 kilo oldum kendimle gurur duyuyorum doktorumda kızıyo 😂 ama bi sağlık problemim yok tansyonum falan filan yok yiyorum yani hamileliğin arkasına sığınıp 🫣🫣🫣
Minnakpopus Arzu19988 yok öyle düşünme her gebeliğin seyri farklı. Yeterki sağlıklı olsunlar sende bebeğinde kilo falan hikaye onu demek istedim aslında. Yani 2kg doğup maşallah dipcik gibi olanda var 3,5 kg doğup küvöze girende. Sağlıkla gelsin kucağına al inşallah
Hdyhdy Meryyy58 dönersin bebeğim merak etme , emzirirken kilo veriyorsun zaten , hem aşırı susuyorsun hem de kalori kaybı oluyor , bir de bebekle ugrasmaktan acele acele yemek yiyorsun falan tam diyet gibi oluyor 😂