Kızlar selamun aleyküm benim bebeğim 49 günlük.ve geceleri 2 saatte bir kaldırıyorum ama yakınımdakıler artık kaldırma bırak çocuk uyusun açıkınca zaten kendisi uyanacak diyor uyusunki büyüsün bebek diyolar uykusunu bölme diyolar sarılıktan dolayı 2 saatte bir kaldırıyodun şükür onuda atlattın diyolar 2 aylık olcak 2 hafta sonra bırak uyusun diyolar habirw napmalıyım artık sizce bırakayımmı kaldırmayı