minikmucizemm__ birşey olmamıştır merak etme bebek amniyon sıvısının içerisinde ben 6 aylıkken bir çocuk koşarak çarpmıştı düğünde karnıma ve ağrı çektim ama hiç birşey olmadı doktor da aynı şeyi söylemişti çok koruyucu bir yerde birşey olmaz demişti içini ferah tut
Ağrı geçmezse gidersin bence
Ağrının geçeceğini düşünüyorum bu arada ☺️