1752 Fatma027 38 haftalık oluyorum yarın. evet o kadar belirsiz davranıyorlar ki özel hastane gibi olmuyor ben mesela hep aynı doktora gittim gebeliğim boyunca ama adam doğumda hangi doktor nöbetçidir bilemem diyor e beni sen hep kontrol ettin gebelik boyunca şunu demek çok mu zor? Sen gelince ebeler beni arasınlar yardımcı olurum fln ama yok işte
Fatma027 1752 Sonuna kadar haklısın. Devlette nöbetçi doktor olayı kadar saçma bir şey yok ya. Hakkında hayırlısı olsun. Hangi ildesin.
gungunk 1752 gitmeyi bekleme yarın mesai saatlerinde ara sor bence hastane böyle bir şey var ya da yok diye söyler herhalde eğer pazartesi ise randevun strese girerek beklemezsin
1752 Benim hatam ya inat ettim devlet hastanesine gideceğim diye ilki özelde doğurdum salak kafam 2 yide özelde doğur kurtul
gungunk 1752 gidebilirsin eğer ki imkanın varsa özele alıyorlar çoğu özel hastane haftana pek takılmazlar paralarını alıyorlar sonuçta
1752 Kocama kandım canım ah ah doğum parası kadar sana para vereceğim devlette devam edersen dedi 😁 konu paranın bana geleceği olunca devlette kalmaya karar verdim şimdi desem yine tamam der ama ben paradan olurum yıllar sonra büyük para geçecek elime 😁
gungunk 1752 yaaa Hahhahahaa için rahat etmeyecekse boşver parayı her türlü alınır kocadan o para 😂😂 gittiğin hastanede sezaryen oldun diyelim nasıllar bu konuda temizlik hijyen mikrop kapma odalar vs özellikle dikiş filan her şeyi düşünüp karar ver
1752 Eşimle dün konuştum pazartesi müdahalede bulunmazlarsa özele gidelim dedi sağolsun az kaldı bakalım
Bsraa_34 Hayal0102 doktorunuz ssvd yi destekliyormuydu özel hastanede mi yaptnz. Bende çok istiyorum ama doktor bulamadım Isparta da oturuyorum
Hayal0102 Bsraa_34 evet destekliyordu daha önce de yaptırdığını söylemişti ilk sorduğumda özelde yaptım evet devlette sorduğumda olmaz demislerdi ilk doğumla kac yıl var arasında