saze Şu anda dün betam 1828 idi kese görülmedi bebek tüpteydi henüz 1 gün bile olmadan tekrardan betama baktılar 2060 a yükseldi henüz kese yok normal mi bilgisi olan var mı
saze Tam olarak bir hafta iletmediler ama son regl tarihime göre 4-5 hafta arası olduğunu diyor uygulama
[silindi] Dilsad betan kaçtı canım biz beta takibi yapıyoruz kese yi de hafta görürüz herhalde inşallah
saze Dün betam 1828 di bugün 2064 oldu 1 günde bu şekilde arttı yarın bidaha bakılacak alttan ultrasonla baktılar ancak göremediler keseyi rahimde de kalınlaşma yokmuş henüz