Canım stres yapma çünkü stres bebeğe yansıyor hem sana hem ona zararı var, yaşadığın şey çok normal endişelenmen , merak etmen ama şöyle düşün o ultrasona sık girmek de bebek için iyi değil yani bana doktorum öyle demişti o yüzden sakin kal, yüksek yerlere uzanma, bol bol yat dinlen, güzel beslen, ağır iş yapma, kanama vs olmadıkça da endişe etme , şu an en güzel zamanların bebeğin büyüyor ama unutma onun sağlıkla büyümesi için annesinin stressiz ve keyifli zaman geçirmesi gerekiyor , mesela benim sana tavsiyem bu süreçte hobiler edin bebeğine kendi ellerinle bir şeyler yapabilirsin ben örgü örüyordum mesela bebeğime çok güzel patikler , tulumlar örmüştüm vakit geciyordu hem hem de kendi ellerimle ona bir şeyler yapmış olmak güzel hissettiriyordu, şimdi örduklerimi giydiriyorum duygulaniyorum mesela , darısı başına inşallah ❤️