Zlmdnccc Kızlar 38 haftalık gebeyim adaçayı kullaniyolar doğum kolaylassin diye kullanan varmı ise yariyomu ne kadar sürede yarar acaba
Zezeyyuu Zlmdnccc ilk doğumunda üç hafta kala doktor onerdı bana rahım kaslarının gevsemesıne Doğumun başlamasına neden oluyor ama ilk aylar tuketlmyr çünkü düşüğe sebeb oluyor kanama yapıyor bende 39+4 üm üç gündür ıcıyorym ama tık yok
Benimennembirmelek Zlmdnccc ben ilk gebelikte kullandıö hurma+adaçayı 36′dan itibaren doğumum da çok güzeldi günde iki bardak adaçayı 4-5 tane eden hurma yiyordum
Zezeyyuu Zlmdnccc kasılma ve sancım varda akşam gıtcem doktora bakalım açılmam varmı bı ıkı gun ivmeyle bısı olmaz heralde