sedefavci Kızlar selam. Bebişlerin kıyafetlerini kaç derecede yıkadınız? Üstlerinde 30 yazıyor. Çok az değil mi? Makinemdeki bebek programı da 90 derece. Çeker mi acaba kıyafetler?
Nrdnkrts sedefavci ben hep 40 da yıkadım çok aşırı leke olursa elimde sabunlayip öyle attım küçülüyor gerçekten 90a atmayın bence
Fatmadmr37 sedefavci 90 cok fazla canım minicik kıyafet zaten çeker hemen. Kızımın kıyafetlerini en başından beri hep 40 derece de pamuklu da yıkadım genelde. Bir sorun olmuyor.
Turkan34 sedefavci ben hep 40 derecede yıkadım kızımın kıyafetlerini gelecek olan bebisiminde kıyafetlerini yıkamaya başladım 40derecede yikiorum sonra tekrar durulama modunada aliorum
Arzumkartall İlk yıkanmaysa 30 da atın ön yıkama yapın yeter maksat temizlensin kullanmaya başlayınca 40 da ön yıkamalı yıkarsınız