günaydıın herkese.. kaç gündür içimi yiyip bitiren bi konu var daha doğrusu korku.. ben serklaj oldum ilk hamileliğim normal doğum istiyorum zaten doğumdan korkuyorum birde bu serklajın ekstradan bi ağrısı dikişi alırken canım çok acırmı diye korku sardı serklajlı doğum yapanlar varsa bilgilendirebilirmi beni..