Bence de doktorla alakalı. Benim doktorumda hep normal normal diye gitti sonra yok kalp atışını alamıyoruz falan filan dedi sezeryanla aldı direkt. Hiç normale uğraşmadı bile. Bana pek inandırıcı gelmezi. O yüzden şimdi devlete gidiyorum ssvd için, şimdi olumlular ama bakalım son anda belli olur. Hakkımızda hayırlısı.