Evremmmerve evet oldum iyiyz korktuğum gbi olmadi sadece sabah 7 de gel dediler boş yatak olmadığı için beklettiler öğlen 2 40 gbi ameliyata alındım 4 de doğum yaptm sezeryan amelîyat anım zordu bişey hissetmedim belden yapılan iğne acımadı ama damar yolu bulamadılar çok deldiler ellerimi o çok zordu bide amelîyat esnasında karnıma çok baskı yapıldı nefesim daraldı bebek çıktıktan sonra uyutmalarini istedm uyuttular odaya geldm sonra bebek geldi hemen özel odaya alindm onun dışında güzel aynı özel gbi ağrı kesicilerim yapılıyordu sürkli soruyolrdi tuvalete çıktın mı fln diye doktor geldi pansumanı yaptı gitti iyiydi yani kadın doğum dan iyi bence sabah öğlen akşam yemekleri veriliyordu bı tek refakatçi saati bide çocuk almiyolar o yönden de zorlandm bı kızım var eltime biraktm