Merhaba kızlar,
Benim 2,5 yaşında oğlum var ve 33 haftalık hamileyim. Oğlum sezaryan ile oldu, bu sefer vajinal (ssvd) olarak ilerliyoruz. Ben doğumdan acıdan vs korkmuyorum ama niyeyse kesi atmalardan çok korkuyorum🫣 benim yaralarım çok geç iyileşiyor maalesef. Sezaryan yerim bile hâlâ sızlıyor. Kesi atmaktan gerçekten çok korkuyorum.. çünkü bir kaç kişi uyuşturmadan ve çok acıdığını söylediler. Yani canli canli kesilmekten korkuyorum😂 onu geçtim onun iyileşmeside zordur bence.. ben yurtdışında yaşıyorum yani maaleeef hersey Turkiye gibi degil. bilgiye sahip olan varmi ya da öneriler