linalin0 ben de o iğneyi vuruldum doğuma kadar, benim de eşim yaptı ama karnıma değil koluma karnım çok daha fazla ağrıyordu, biz de bı sağ koldan bı sol koldan vurulduk bı sıkıntı olmadı ama artık doğuma yakın simsiyah olacak kadar morariyordu ve gec iyileşiyordu, bence sizde koldan deneyin zaten karnın iyice büyüyünce karından daha da zorlaşıyor