Aycann12 evet hastane çıkışı verdiler bebek için. Küçük bir poşette pişik kremi ,4 tane bebek bezi, lactamil anne sütü arttırıcı Çay başka küçük bir ıslak mendil. Sertifika gibi bişey bende gördüm böyle ayak izi ve bebek fotosu oluyor bana bişey söylenmedi almadım öyle bişey başkalarında görüyordum kontrole giderken sormak lazım bizimde var mı 😂