Kızlar günüm baya baya gecikti dile kolay 24 gün ve kan verdim dr yumurtalığa baktı alttan baktı bi sıkıntım olmadıgını söyledi kistim vardı oda hic engel olmayacak şekilde kücük dedi ama neden sekti günüm şubatta düşügüm oldu belki ona bağlı olabilir amaa şiştim ne yaptımsa sökülmedi de yardım edin betaya da bakıldı negatif .kan da herşey normal b vitamini ve d vitamin ilacları yazdı söktürücü yazdı ama kullanmak istemiyorum acıkcası gelecek olan adeti düzensiz hale getirecek korkusu ile ara sıra kasıgıma agrılar gelip gidiyor