MerveTaer erken doğum riskim var heran doguracak gibi hissediyorum bel agrisi sanci ufak kan gelmeye basladi ilk kanda hastaneye yatirdilar bugunde cok az akintiyla geldi her an dogum yapabilirim diye korkuyorum . doğum belirtilerini yaşıyorum esim isten gelince doktora gidecegim bakalim ne diyecek