Bebegimgeliyor10 Merhaba arkadaşlar sat 22-28 Mayıs Bat 19 haziran Yumurtlama 1 haziran gördüm Çatlama 2 haziran gördüm (Erken gördüm ) Erken yumurtladigim için sanırım 15,16 sında adet olmam gerekiyor diye biliyorum ama hala olmadım bugün bu 3 testi yaptım ilki kaset ortadaki erken test alttaki ovulasyon Hamilelik testleri negatif sanırım bişey göremedim ama ovulasyon silikten daha net Erkene göre 1 yada 2. Gün gecikmem bu saatten sonra pozitife dönmez diye düşünüyorum sizce yorumlarmisin 🥹chatgpt hala 19 hazirana kadar çıkma ihtimali var diyor geç yerleşme olur diyor Ama geç döllenme olmaz cunki yumurtlama zamanlarini değerlendirdim 2 gün sonra da 4,5 gün ilişki olmadı yani chatgpt geç yerleşme rahme geç tutunma ihtimali var diyor ama ben umutsuz vaka olarak görüyorum şuan 🤣
adatuna Bebegimgeliyor10 yumurtlamadan 12 gün sonra testte pozitifi görmeniz gerekir artık yani hamilelik görünmüyor maalesef yumurtlamadan da 15 gün sonra ben regl oluyorum ama herkes de farklı olabilir bu
Bebegimgeliyor10 Yani erken yumurtladigim için adetimin erken bekledim 19nunu mu beklemeliyim ama şöyle 1,2 yumurtlama çatlama olduğuna gore 19unu beklersen üzerinden 17 gün falan geçmiş oluyor çıkması gerekiyordu yani vardiysa demekki yok 🤣
Bebegimgeliyor10 adatuna evet canimsu haklısın bende aslında kestim umudumu da chatgpt kankam öyle deyince tecrübe edenlerden de duymak istiyorum 🤣 Hayıt macununa baslicam bu ay eşime de kuvvet macunu aldım benimki gelmedi daha esiminkingekdi ama tadını beyenmedi zor zar yutturuyorum🤣
Bebegimgeliyor10 [silindi] bütün suç chatgpt kankamin dava edicem onu 🤣bekle deyip duruyor sanki çok tecrübesi var 🤣
[silindi] Bebegimgeliyor10 Adet olana kadar tabi ümit her zaman var mantıkennn 😂🙃 inşallah en kısa zamanda hayırlı haberler alırsınız 🥰