hsrtdgl Merhaba 10 mayıs son adetimin ilk günü. Cuma günü beta hcg 841 çıktı. Bugün de kadın doğumda ultrasonla bakıldı ama silik dedi doktor kese için. Tekrar beta hcg istedi. Korkmalı mıyım?
happyboy_ hsrtdgl geç yumurtlamış olabilirsin yine kan ver kese için 1 hafta felan beklesen daha iyi birde cihaz önemli olan başka doktora randevu bak 😊