Merida06 Kızlar 18 haftalık olduk devlet hastaneleri çok umursamıyor etrafımdan bana takviye alsana diyenler oluyor siz ne ilaçları kullanıyorsunuz demir ve kan takviyeleri alıyor musunuz beni de bilgilendirir misiniz
erikarpuz Merida06 11. haftamdan beri omega demir ilacı d vitamini kullanıyorum 16. haftamda magnezyuma başladım 22. haftamdayım
Daisy06 Merida06 canım bende bugun 18 haftalık oldum pregnom max kullanmaya basladım folik asitden sonra şimdi gecen haftada demir ve d vitamini takviyesine basladım
Nrdnkrts Merida06 ben iki hamileliğimde de multivitamin kullandım regenesis ismi sgk ödemiyor birde demir hapı gyno ferro sanol ikiside günde 1 tane doğuma kadar kullandım
Selenavci63 Merida06 18. Haftamdayım 12den beri kan ilacı, d vit, multivitamin, magnezyum kullanıyorum
erikarpuz Merida06 doktor yazıyor bence farklı bir doktora veya sağlık ocağına gidin kan tahlili verin ona göre eksik vitaminlerinizi yazarlar
Nioli Merida06 oylesine kendiniz gidip almayin. Vitaminleriniz yerindeyse ve herhangi birini fazladan aliyorsaniz gebelik kolestasi olusa bilir. Riske atmayin . Tahlile uygun ilac alin
Merida06 Nrdnkrts çok teşekkür ederim bende multivitamin alacağım bunu duydum sorarım eczaneye ve ferrosanalı doktor mu yazıyor onuda ona göre yazdırıyım
Nrdnkrts Merida06 rica ederim demir ilacını doktor yazıyor saç dökülmesine de iyi geliyor düzenli kullanıldığında gerçekten etkili bende demir eksikliği vardi içinde folik asit de var o yüzden onu kullandığım esnada hamile kaldım kullanmaya devam ettim hatta doğumdan sonrasında 1 kutu daha içmiştim
ysee Merida06 elenat kullanıyordum sonra sidefer diye bir takviye var ona geçtim Demir damlası kullanıyordum ayrıca Elenat ve sidefer vitaminlerimdi
Rusapolat Merida06 ocean multivitamini ve magnezyumunu kullanıyorum. Ek olarak d-3 kullanıyorum. Kan ilaçları hep yan etki yaptığı için kullanamıyorum